22 Ağustos 2016 Pazartesi

İçeride Dizi Çekiminden Yeni Resimler, Fotoğraflar

İçeride Dizi Çekiminden Yeni Resimler, Fotoğraflar
İçeride dizisinin çekimleri hızlı bir şekilde devam etmektedir.Oldukça eğlenceli ve keyifli geçtiğini açıkca söyleyebilirim ki oyuncularımız birbirine çok çabuk ısındılar doğrusu ben bile bu kadarını beklemiyordum.

Dizi adına herşey mükemmel ötesinde devam etmektedir, sizlere çekimlerden elde edilen birkaç fotoğrafı paylaşmak istedim, resimleri çeken arkadaş belliki uzaktan habersiz bir şekilde çekmiş ki özellikle Çağatay Ulusoy'a odaklandığınıda hemen anlamaktayız.

İçeride dizi oyuncularına tüm emeklerinden dolayı sonsuz teşekkürlerimi sizlerin adına buradan iletmek istiyorum buyrun aşağıdaki fotoğraflarla sizi başbaşa bırakıyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder